Succes met je boek! - cover
Succes met je boek! - achterkant

Succes met je boek!

tips en trucs van een boekenfluisteraar

Succes met je boek! - cover
Succes met je boek! - achterkant
Over schrijven bestaan al uitstekende gidsen. Dit boek gaat dan ook niet in de eerste plaats over het schrijven zelf maar vooral over wat er gebeurt voor, tijdens en na het eigenlijke schrijfproces. Hoe bereid je je voor? Hoe maak je van een leuk idee een goed concept? Hoe krijg je een uitgeverij zover om jouw boek te publiceren? Wat is het geheim van een goede titel? Van een sterke flaptekst? Hoe ga je ommet kritiek, met afwijzing, met onderhandelingen? Hoe bereik je je lezers?
Lees meer >
Over de auteur

Maarten Carbo

Maarten Carbo

Maarten Carbo (1956) studeerde filosofie, werkte van 1979 tot 1993 als boekverkoper en was daarna redacteur en uitgever bij Contact (Amsterdam) en Kosmos (Utrecht). Voor uitgeefgroep FMB richtte hij de non-fictie imprint Paradigma op, die hij leidde tot 2011. Tegenwoordig begeleidt Maarten Carbo beginnende schrijvers bij het tot stand komen van hun boek.

Meer boeken van deze auteur
21,99

Je bestelt en rekent af bij:

  • Boekenwereld.com: onze eigen boekwinkel
  • Veilig winkelen, bestellen en betalen
  • Regelmatig gratis e-books
Bindwijze
Paperback
Ebook
Op voorraad
  • Gratis verzending
  • Op werkdagen voor 20.00 besteld, binnen 48 uur in huis (NL)
  • Taal: Nederlands
  • ISBN: 9789026324703

Je bestelt en rekent af bij:

  • Boekenwereld.com: onze eigen boekwinkel
  • Veilig winkelen, bestellen en betalen
  • Regelmatig gratis e-books

Thuiswinkel waarborg

Onze veilige betaalmethoden:
  • Ideal
  • Mastercard
  • VISA
  • Bancontact
Bekijk de inhoud van dit boek ➔
Over schrijven bestaan al uitstekende gidsen. Dit boek gaat dan ook niet in de eerste plaats over het schrijven zelf maar vooral over wat er gebeurt voor, tijdens en na het eigenlijke schrijfproces. Hoe bereid je je voor? Hoe maak je van een leuk idee een goed concept? Hoe krijg je een uitgeverij zover om jouw boek te publiceren? Wat is het geheim van een goede titel? Van een sterke flaptekst? Hoe ga je ommet kritiek, met afwijzing, met onderhandelingen? Hoe bereik je je lezers?